divendres, 26 de febrer del 2021

Saber d'on venim per saber on som

La historia del Tir amb arc - Mike Loades



Vaig fer aquest vídeo fa mes de vint-i-cinc anys, el 1995. 
Algunes de les idees semblen ara una mica velles i amb el temps he ajustat alguns dels meus pensaments sobre potència, abast i penetració pel que fa a l’arc llarg (Longbow). 
El pensament actual sobre aquestes qüestions s’expressa molt millor al meu llibre 'WAR BOWS'. 
Tot i això, vaig pensar que ara era el moment de fer que aquesta vella pel·lícula estigui disponible per a el nou públic. 
Es va filmar al lloc magnífic de Knebworth House amb un grup d’estimats amics (alguns lamentablement ja no estan amb nosaltres). Tinc records feliços de fer-ho. 
Es pretenia ressaltar la gran i meravellosa diversitat que ofereix el estudi històric del tir amb arc. 
Espero que, d'alguna manera després de tants anys, encara ho faci

Mike Loades